Remedy скасувала мультиплеєрну гру, яку розробляли з Tencent
Нещодавно китайський холдинг Tencent втричі збільшив інвестиції у фінську студію Remedy. Обидві компанії разом розробляли нині скасований проєкт Kestrel, платну мультиплеєрну гру, що до цього називали Vanguard.
За словами керівника студії, Теро Віртали, скасування дає змогу Remedy більше сконцентруватися на інших проєктах. Таких як багатокористувацький спінофф у всесвіті Control — Condor, ремейки дилогії Max Payne і Control 2. Професійні розробники, що займалися Kestrel перейдуть до роботи над іншими іграми, що прискорить їх вихід. Досвід з розробкою Kestrel допоможе у розробці майбутніх проєктів, вважає пан Віртала.
Нещодавно у повноцінне виробництво перейшли Condor і сюжетні доповнення для Alan Wake 2, всі інші ігри студії перебувають на стадії перегляду концепції.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)